‹ Bekijk alle verhalen

Saren Bošnjić, marketeer

“Als marketeer ben ik onder meer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe proposities. Denk bijvoorbeeld aan onze depositorekening, waarmee je kunt sparen voor je uitvaart of een aanvulling op je bestaande verzekering. Onlangs hebben we hiervan een nieuwe variant gelanceerd. Daarnaast bepaal ik samen met mijn collega’s onze marketingstrategie. Dus: welke kant willen we op als bedrijf en hoe gaan we de markt benaderen?

‘Je dóet echt iets voor een ander, dat maakt het dankbaar om hier te werken’

Wat PC Uitvaart onderscheidt van andere bedrijven in deze branche is onze persoonlijke aanpak. Ons bedrijf is klein, maar niet te klein. Daardoor beschikken we over alle benodigde faciliteiten én kunnen we persoonlijke aandacht geven aan de nabestaanden. De gouden middenweg dus. Bij ons word je nooit als een nummer gezien. Voor mij was dat ook een belangrijke reden om hier te komen werken. Ik probeer in elke baan iets te vinden waarbij ik maatschappelijke betrokkenheid voel. Dat lukt hier zeker. Je verkoopt niet alleen een product, je dóet echt iets voor iemand. Je helpt mensen in hun keuze richting het afscheid. Als wij ons werk goed doen, blijft in elk geval de laatste herinnering goed hangen, dat maakt het dankbaar om hier te werken.

‘Er komt steeds meer vraag naar duurzame uitvaarten, dus zijn we nu bezig daar pakketten voor te ontwikkelen’

De nieuwste trend bij uitvaarten is duurzaamheid. Hier komt langzaam maar zeker steeds meer vraag naar. We zijn dan ook bezig om daar pakketten voor te ontwikkelen. Er is meer mogelijk dan veel mensen zich realiseren. Een onbewerkte kist of een lijkwade bijvoorbeeld, een elektrische uitvaartauto en een natuurbegrafenis waarbij nabestaanden een boom planten. Ook biologische catering is een optie. Zo zorgen we dat het totaalplaatje klopt en dat de uitvaart aansluit bij de wensen van de klanten. Van begin tot eind en tot in de kleinste details.”

Saren Bošnjić
Marketeer